Brand Identity Design Book
ارسال شده توسط راوین خسروی
خرداد 31, 1401
2.41k بازدید
Brand Identity Design Book An essential guide to the branding team
Book summaries and more information
A revised new edition of the bestselling toolkit for creating, building, and maintaining a strong brand From research and analysis through brand strategy, design development through application design, and identity standards through launch and governance, Designing Brand Identity, Fourth Edition offers brand managers, marketers, and designers a proven, universal five-phase process for creating and implementing effective brand identity. Enriched by new case studies showcasing successful world-class brands, this Fourth Edition brings readers up to date with a detailed look at the latest trends in branding, including social networks, mobile devices, global markets, apps, video, and virtual brands. Features more than 30 all-new case studies showing best practices and world-class Updated to include more than 35 percent new material Offers a proven, universal five-phase process and methodology for creating and implementing effective brand identity
درباره راوین خسروی
مدرس دوره های مدیریت برند. ستراتژیست و مشاور برندهای مدیریت تبلیغات، استارتاپ برندینگ
سایر نوشته های راوین خسروی
در لینکدین
ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
دانلود کتاب 60Minute Brand Strategist
کتاب استراتژیست برند 60 دقیقه ای. کتاب ضروری برند برای...
دانلود کتاب Digital and social media marketing and advertising collection
(Digital and social media marketing and advertising collection) Davis, Robert...
دانلود کتاب Beyond Influencer Marketing Create
اگر میخواهید با تمام تاکتیکهای بازاریابی بینظیر خداحافظی کنید، آنوقت...
کتاب طراحی هویت برند Designing Brand Identity
عنوان فارسی: طراحی هویت: راهنمای ضروری برای نام تجاری تیم...
دانلود کتاب ساخت یک نام تجاری در 30 روز
کتاب Build a Brand in 30 Days سایمون میدلتون که...
دانلود کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی
کتاب The 22 Immutable Laws of Branding در این کتاب...
دیدگاهتان را بنویسید