دانلود کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی
کتاب The 22 Immutable Laws of Branding
در این کتاب از برندهای معتبری مانند رولکس، ولوو و کوکاکولا نام برده شده و اصولی که این برندها برای موفقیت خود استفاده کرده اند، تحلیل می شود. این کتاب بیان می کند که تنها راه برای بقا در رقابت بازار و اشباع جهان، ساختن یک برند منحصر به فرد، به یاد ماندنی و متمایز است و 22 قانون برای ساخت چنین برندی را با خوانندگان به اشتراک می گذارد.
این کلاسیک بازاریابی برای تفسیرهای جدید، الهامات جدید و یک کتاب جایزه گسترش داده شده است: 11 قانون غیر قابل تعویض برندینگ اینترنتی.
“22 قانون غیر قابل تغییر” ! عبارت هوشمندانه وقابل دسترسی ای است که معرف کسب و کار و ادای احترام در مورد برخی از بهترین مارک های جهان، مانند Rolex، Volvo، و Heineken با امضای انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی Al و لورا ریس است.با ترکیب 22 قانون غیر قابل تغییر برندینگ و 11 قانون غیر قابل تغییر برندینگ اینترنتی، این کتاب اعلام می کند که تنها راه ماندن در بازار امروز، تبدیل محصول یا خدمات خود به یک نام تجاری معتبر است و دستورالعمل های گام به گام شما مورد نیاز به انجام این کاررا به شما ارائه می دهد.
“22 قانون غیرقابل تغییربرندینگ” همچنین یکی از چالش برانگیترین مشکلات بازاریابی امروز را برطرف می کند: برندینگ در وب.the Rieses استراتژی های بحث برانگیز ودور از ذهن واسراری که شرکت های کوچک و بزرگ برای ایجاد مارک های اینترنتی استفاده می کنند را افشا میکند. “22 قانون غیرقابل تغییر برتدینگ” یک ضرورت اساسی در ایجاد یک برند رده برتر است.
- جهت دانلود راحت تر فایل به PDF تبدیل شده است
گزارش خرابی لینک پسورد فایل : پسورد فایل : ندارد
گزارش لینک
درباره راوین خسروی
مدرس دوره های مدیریت برند. ستراتژیست و مشاور برندهای مدیریت تبلیغات، استارتاپ برندینگ
سایر نوشته های راوین خسروی
در لینکدین
ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
دیدگاهتان را بنویسید