اینفلوئنسر کیست؟ و انواع اینفلوئنسر
ارسال شده توسط راوین خسروی
مرداد 12, 1399
2.33k بازدید
اینفلوئنسر کیست؟
تعاریف مختلفی از اینفلوئنسرها وجود دارد اما به طور کلی می توان آن ها را به دو دسته تقسیم کرد
- تولیدکنندگان محتوا
- اینفلئونسرهایی که عکس از زندگی روزمره خود می گذارند
تولیدکنندگان محتوا
- بلاگر: بلاگی دارد که به طور منظم به روز رسانی می کند و پست های بلاگش را از طریق فیس بوک، توییتر، پینترست و اینستاگرام منتشر می کند.
- ولاگر: کانالی در یوتیوب دارد که در آن ویدئو می گذارد. ولاگ ها و ویدئوهای آموزشی او در کانال های اجتماعی اش مورد توجه عموم قرار می گیرد.
- متخصص: در یک صنعت خاص مثل تناسب اندام، زیبایی یا طراحی داخلی و یا … تخصص دارد. ممکن است یک بلاگر یا ولاگر نیز باشد اما اعتبار و دانش لازم برای تایید آن را دارد. گاهی اوقات متخصصین در دسته اینفلوئنسرهایی که عکس هایی از زندگی روزانه خود می گذارند جای می گیرند اما چون توجه ویژه ای به المان های زیبایی شناختی داشته و معمولا عکس های با کیفیتی دارند آن ها را در این گروه قرار می دهیم
- حیوانات، کودکان، اشیا غیر جاندار و الگوهای رفتاری: همانطور که واضح است این حساب های کاربری، بدون اینکه واقعا بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند، از تلفن هوشمند استفاده کنند یا حتی تایپ کنند، هزاران دنبال کننده داشته و محتوای سرگرم کننده خلق کنند
اینفلوئنسرهایی که عکس هایی از زندگی روزانه خود می گذارند
- فردی با استعداد ویژه: یک سرآشپز، رقصنده، هنرپیشه ی کمدی یا هر فردی که یک مهارت خاص را می پروراند. در رابطه با هنر و مهارتش پست می گذارد و توجه شما را جلب می کند زیرا او در این کار خبره است و مخاطبان می خواهند در لحظه هایش شریک شوند.
- کارآفرین: کسب و کار یا خدماتی را به راه انداخته است و تصویری از پشت صحنه به شما ارائه می دهد. مخاطبان می خواهند او موفق شود، بنابراین از طریق به روز رسانی های عرضه ی محصولاتش و جلسات کاری که در کانال هایش به اشتراک می گذارد او را دنبال می کنند.
- مدل: به دلیل زیبایی دنبال می شود. البته مو، اندام، دوستان و روابط عاشقانه فوق العاده ای هم دارد.
- سلبریتی: خواه یک نوازنده باشد یا بازیگر، ورزشکار یا ترکیبی از این ها، شهرت زیادی دارد و دنبال می شود زیرا دوستش دارند.
- افراد سرشناس: معمولا یک تاجر، سیاست مدار یا فعال است و برای مشاهده زندگی تاثیرگذارش او را دنبال می کنند.
- انسان های واقعی: کسانی که در هیچ یک از گروه های این فهرست قرار نمی گیرند، بلکه فقط پست می گذارند.
–
–
درباره راوین خسروی
مدرس دوره های مدیریت برند. ستراتژیست و مشاور برندهای مدیریت تبلیغات، استارتاپ برندینگ
سایر نوشته های راوین خسروی
در لینکدین
ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
برندسازی فروشگاه اینترنتی
برندسازی فروشگاه آنلاین و کسبوکار اینترنتی اقبال به خرید اینترنتی...
برندسازی مدرسه و دانشگاه
برندسازی مدرسه و دانشگاه و نکات مهم آن برندسازی مدرسه...
برندسازی کلینیک زیبایی
برندسازی کلینیک زیبایی و مراحل مهم آن صنعت زیبایی رشد...
برندسازی صنایع غذایی
همه چیز درباره برندسازی صنایع غذایی برندسازی صنایع غذایی در...
برندسازی کافه و رستوران
همه چیز درباره برندسازی کافه و رستوران برندسازی کافه و...
برندینگ خودروسازی
برندینگ خودروسازی و تبلیغات برای فروش خودرو بیش از 95...
دیدگاهتان را بنویسید